Welcome To Hnin Nu Aye

Welcome To Phyo Zaw မွလိွုက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါ၏

Saturday 24 December 2011

ေတလာဆြစ္

အေမရိ ကန္ ေတဂီတကို လႊမ္းမိုးသြားတဲ့ ေတလာဆြစ္

[Image]
ျပီးခဲ့တဲ့ တနဂၤေႏြေန ့ညက ျပဳလုုပ္ခဲ့တဲ့ ၃၉ ၾကိမ္ေျမာက္ အေမရိကန္ ေတးဂီတ ဆုုမ်ား ေပးပြဲ အခမ္းအနားမွာ၊ ဒီႏွစ္ရဲ ့အႏုုပညာသမားဆုု အပါအဝင္ ဆုုေပါင္း ၃ ဆုုကိုု ရသြားတဲ့ အဆိုုေတာ္ ေတလာဆြစ္ က သူမအဖို႔ အင္မတန္ ၾကီးၾကယ္တဲ့ညပါပဲ၊ သူမရဲ ့ၾကည္ႏူးမႈေတြကိုု အတူတက္ေရာက္သူ အကိုု ေအာ္စတင္န႔ဲ အတူ အတိုုင္းမသိ ေပ်ာ္ရႊင္ခံစားခဲ့ပါတယ္လိုု႕ ဆိုုသြားပါတယ္။
[Image]ကၽြန္မအကိုုလာျပီး ဒါေတြ ျမင္သြားရတာ တကယ့္ကိုု ၾကည္ႏူးမိတယ္။ သူက ေကာလိပ္မွာ တခ်ိန္လုုံးေနတယ္။ က်မနဲ ့လုုံးဝ တျခားစီပဲ။ က်မရဲ့ ေလာကေလးထဲကိုု တစကၠန္ ့ေလးေလာက္ ေခၚလာျပလိုုက္ရတာ က်မအတြက္ တကယ့္ ေအာင္ျမင္မႈပါ လိုု ့သတင္းေထာက္ေတြကိုု ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ ဒီလိုု သူမရဲ့ အၾကီးအက်ယ္ ေအာင္ျမင္မႈရတဲ့ညမွာ ရင္းႏီွးတဲ့သူငယ္ခ်င္း ဆလီနာ ဂိုုးမက္ ကိုု တက္ေရာက္တဲ့ ပရိႆတ္ထဲမွာေတြ ့ရလိုု ့သိပ္ျပီး စိတ္လႈပ္ရွား ဝမ္းသာမိတယ္လိုု ့လည္း ေတလာဆြစ္က ေျပာခဲ့ပါတယ္

“သူငယ္ခ်င္းေတြအားလုုံး၊ ကၽြန္မ မိသားစုု၊ ဆလီနာ မင္းတိုု ့အားလုုံးကိုု ခ်စ္တယ္ လိုု ့က်မ စင္ျမင့္ေပၚက ေျပာလိုုက္တယ္။ ဒါေတြ က်မ ရင္ထဲ ဦးေႏွာက္ထဲက အလိုုလိုု ထြက္သြားတာပါ။ ဘာျဖစ္လိုု ့လည္း ဆိုုေတာ့ ကၽြန္မ ဘာေျပာရမွန္း တကယ္ ရုုိးရိုုးသားသား မသိေတာ့လိုု ့ပါ။” သူမရဲ ့လုုပ္ေဖာ္ကိုုင္ဘက္ေတြ နဲ ့အကိုု ေအာ္စတင္ကိုု ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းလည္း ေျပာသြားပါတယ္။ ဆုု ၃ ခုုလက္ခံရယူျပီး စင္ျမင့္ေနာက္ကိုု ဆင္းလာတဲ့ ေတလာဆြစ္ဟာ မယုုံၾကည္ေလာက္ေအာင္ စိတ္လႈပ္ရွားခံစားမႈေတြ ျဖစ္ေနပါတယ္။
“ဒါဟာ ကၽြန္မအဖိုု ့ ၾကီးၾကယ္တဲ့ညပါ။ ဒါေတြ ျဖစ္ခဲ့တာ မယုုံႏိုုင္စရာပဲ။ ကၽြန္မကိုု ခ်စ္တဲ့ ပရိႆတ္ကေတာ့ တကယ့္ အံ့ၾသစရာပဲ။ ၃ ဆုုေတာင္မွ။ ေကာင္းလိုုက္တာ။ က်မက တခုုေတာ့ ေမွွ်ာ္မွန္းထားခဲ့ပါတယ္။ တခုုေလာက္ရရင္ေတာ့ ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းမလဲေပါ့ေလ။ ဒါဆိုု အၾကီးအက်ယ္ေပါ့” လိုု ့ သတင္းေထာက္ေတြကိုု ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။
“ဆုုတဆုုရျပီးေတာ့ ဒါဟာ အံ့ၾသသင့္စရာပဲ ဒီညဟာ အေကာင္းဆုုံးညေပါ့။ ေနာက္ေတာ့ ေဟာ ေနာက္ထပ္ တဆုု။ ျပီးေတာ့ အၾကီးဆုုံးဆုုၾကီးျဖစ္တဲ့ ဒီႏွစ္ရဲ ့အႏုုပညာသမားဆုု၊ ဒါေတြျဖစ္လာခဲ့တာ ကၽြန္မအဖိုု ့မယုုံႏိုုင္စရာပဲ” လိုု ့ ေတလာဆြစ္က ေျပာခဲ့ပါတယ္။

Images in this post

Select Delete for any image that you want to remove from storage on Picasa Web Albums. Within 24 hours deleted images will no longer appear anywhere in your blog.
Image 1 View
Media buffer
Delete
Image 2 View
Media buffer
Delete

No comments:

Post a Comment